"לפי המידע שבידנו - הנערים בחיים" - סרוגים

"לפי המידע שבידנו – הנערים בחיים"

מבצע שובו אחים: במסיבת עיתונאים שכינס, הדגיש דובר צה"ל כי הפעולות להשבת שלושת הנערים החטופים נעשות בשיתוף פעולה ובהנחיית הדרג המדיני

author-image
"לפי המידע שבידנו - הנערים בחיים"
  חיילי צה"ל בעקבות שלושת הנערים החטופים (צילום: פלאש 90)

דובר צה"ל אמר היום (ראשון) כי מהמידע שיש ברשות מערכת הביטחון עולה כי שלושת הנערים שנחטפו עדיין בחיים.

במסיבת עיתונאים שכינס, הדגיש דובר צה"ל כי הפעולות להשבת שלושת הנערים החטופים נעשות בשיתוף פעולה ובהנחיית הדרג המדיני. דובר צה"ל הדגיש עוד כי בעקבות המצב הביטחוני, צה"ל ערוך גם בגבול הצפון ובגזרת עזה – עם כל האמצעים של צה"ל.

בהתייחסו לפיצוץ שארע בגבול סוריה, אמר דובר צה"ל: "זהו אירוע חמור מאוד. הרמטכ"ל ביצע הערכת מצב ואנו שוקלים את צעדנו. טנקים מחטיבה 7 השיבו אש לעבר חטיבות בצד הסורי".

בסוף-השבוע ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקור בחטמ"ר יהודה והתייחס לסוגיית שלושת הנערים החטופים. "המשימה הראשונה והעליונה שלנו היא להחזיר הביתה בשלום את אייל, גיל-עד ונפתלי. עם ישראל כולו מאוחד בתמיכה במשימה הזו. אנחנו לא מרפים ממנה. כוחות הביטחון פועלים מסביב לשעון, הן בפעילות מודיעינית והן בפעילות מבצעית", אמר נתניהו.

במהלך דבריו פנה נתניהו ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וקרא לו לפרק את ממשלת האחדות בה חבר ארגון הטרור, חמאס, ששם לנגד עיניו את השמדת מדינת ישראל. בסיום דבריו אמר נתניהו כי "כאן ליד עיר האבות אני מתחייב כי נרדוף את אויבינו, נשיגם ונחזיר את הבנים הביתה", כך נתניהו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו