חברת פלאפון משיקה היום (ראשון) קו פרסומי חדש וקמפיין לרשת הדור החמישי תחת הסלוגן החדש של החברה: 'פלאפון – לפני כולם'. במקביל, הודיעה פלאפון כי היא צפויה להגיע לכמיליון מנויי חבילות דור 5 עד סוף השנה – בהתאם לקצב הוספת מנויי דור 5 מתחילת השנה ועד מועד פרסום דוחות הרבעון הראשון.
בפרסומת החדשה שתעלה הערב בטלוויזיה, יהודה לוי ושחקן המגלם את אחיו נוסעים לקמפינג דווקא ביום של משחק הדרבי הגדול. אחיו של יהודה מנסה לראות את המשחק בסמארטפון שלו, אך מכיוון שהרשת הסלולרית שלו איטית מידי, המשחק נתקע והם לא מצליחים לצפות בו.
יהודה מציל את המצב כשהוא מוציא את הסמארטפון שלו, המחובר לרשת פלאפון דור 5, ויחד הם צופים במשחק באיכות מעולה וזוכים לראות את הגול – לפני כולם.
כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .
הפרסומת החדשה היא אחת מתוך מספר פרסומות שיעלו במהלך השנה. במקביל לסלוגן החדש של החברה – 'פלאפון לפני כולם', גם המיתוג והשפה התקשורתית של החברה רועננו וימצבו את החברה כחדשנית, מהירה, צעירה ומובילה.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון אמר כי: "כיאה לדור ה- 5, גם הפרסומת שלנו תהיה בקצב מהיר במיוחד – גם מבחינת הסצנות וגם מבחינת הדיאלוגים בין השחקנים, כחלק מהשפה התקשורתית החדשה שיצרנו לפלאפון. כחברה חדשנית המביאה את הבשורה לשוק לפני כולם בשירות, בחדשנות ובדור ה – 5 בחרנו סלוגן חדש לחברה – פלאפון 5G לפני כולם".
בהט הוסיף כי "מסקר שנערך על ידי מכון המחקר 2thepoint נמצא כי רשת הדור החמישי של פלאפון מוערכת על ידי הצרכנים כטובה בישראל, ולכן אנחנו רואים מדי חודש עלייה מתמדת במספר הלקוחות המצטרפים לחבילות דור 5. אנו מעריכים כי עד סוף השנה יהיו כמיליון מנויים בחבילות דור 5 בפלאפון".
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים