חדשות

דליפת הגז בבאר שבע: בעל הפיצריה נפטר ובנו נפגע

דליפת הגז בבאר שבע: הגבר שנהרג בדליפת הגז בפיצה מחמצת שבעיר הוא חיים אטיאס, בעל המקום בן 66. בנו של אטיאס מישה מוגדר במצב בינוני והועבר להמשך טיפול רפואי באסף הרופא

דליפת הגז בבאר שבע: בעל הפיצריה נפטר ובנו נפגע

בדליפת הגז שהתרחשה אתמול (חמישי) בפיצה מחמצת בבאר שבע, הלך לעולמו בעל הפיצריה, חיים אטיאס, בן 66 שנרג מהרעלת פחמן.

בנו של חיים מישה נפגע באורח בינוני משאיפת פחמן ומצבו מוגדר ביניוני. הבן הועבר לטיפול רפואי בתא לחץ בבית החולים אסף הרופא.

באירוע היו עוד 8 נפגעים במצב קל.

האירוע התרחש אתמול בשעות הצהריים לאחר שנודע לכוחות מד"א ומשטרת ישראל כי בפיצריה בעיר באר שבע ישנם מספר נפגעים שנפגעו משאיפת פחמן. כוחות מד"א הוזעקו למקום והחלו לטפל בפגועים ולנסות ולבצע החייאה בבעל המקום. הנפגעים פונו לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה. חיים אטיאס, בעל המקום שהיה במצב אנוש קיבל טיפול רפואי ונעשו בו מספר נסיונות החייאה שלא צלחו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
מה יהיה?.?
19.05.23

אבל לא היתה דליפת גז. פחמן חד חמצני מהטאבון.