שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מאיים להתפטר ומסר לנתניהו: ״אם תעביר את הכסף לאגודת ישראל לא אהיה שר האוצר״.
למרות שההחלטות על חלוקת התקציבים כבר נלקחו, בישיבת הסיעה של אגודת ישראל שהתקיימה אמש (רביעי) הוחלט – "לעמוד על קיום ההסכם שנחתם עם רשימת 'יהדות-התורה' ובכלל זה ההתחייבות לתקציבי ילדי הת"תים בחורי הישיבות ואברכי הכוללים".

מאגודת ישראל מסרו כי במידה ולא יקבלו את מה שהובטח להם הם לא יעמדו בדרישות הקואליציוניות ולא יתמכו בחוק התקציב שיעלה בשבוע הבא: "נאמנות ומחויבות קואליציונית חייבת להיות דו-צדדית".
מדובר בסכום של כעוד 620 מיליון שקלים שאגודת ישראל דורשים לחינוך החרדי, שכרגע במשרד האוצר מסרבים להקצות.
תגובות
רימית את בן גביר ויותר גרוע הנגב הצביע עבורכם ועכשיו אתה בוגד ביהודים