לראשונה: מטיילים יוכלו לעקוב אחרי המזוודה שלהם - סרוגים
חוץ לארץ, טיולים , תוכן שיווקי

לראשונה: מטיילים יוכלו לעקוב אחרי המזוודה שלהם

חברת פספורטכארד חושפת שירות חדש בשם Find My Luggage, באמצעותו מטיילים ישראלים בחו"ל יוכלו לדעת בכל רגע איפה נמצאת המזוודה שלהם

author-image
לראשונה: מטיילים יוכלו לעקוב אחרי המזוודה שלהם
  אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעקבות העלייה החדה במספר המזוודות שאובדות לנוסעים ישראלים המטיילים בחו"ל, חושפת היום פספורטכארד שירות בלעדי ללקוחותיה, בשם "Find My Luggage". השירות מבוסס על מידע המתקבל מ-500 חברות תעופה ומ-2000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם.

השירות הושק היום בכנס המקצועי השנתי של פספורטכארד, בהשתתפות יותר מ-1,600 סוכני ביטוח. בשנתיים החולפות הוכפל מספר המזוודות האבודות, ועל פי נתוני מדד פספורטכארד בממוצע אחת ל-78 מזוודות אינה מגיעה ליעדה המקורי. המשמעות היא שבכל טיסה ישנם מספר נוסעים שהמזוודה לא תמתין להם ביעד אליו הם טסים.

במטרה להתמודד עם העלייה החדה בכמות המזוודות האבודות ברחבי העולם, השקיעו אנשי חטיבת החדשנות ופיתוח מוצרים של פספורטכארד מאמצים רבים במהלך השנה האחרונה למציאת פתרון שירותי שיעדכן בזמן אמת את מבוטחי חברת פספורטכארד היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם ומה הצפי להגעת הכבודה.

(צילום: מיכאל טומרקין)

בפספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל, מעריכים כי בזכות השירות החדש יצליחו לאתר אחוזים גבוהים מהמזוודות האבודות עבור הלקוחות. במידה והכבודה לא תגיע ליעדה בתוך חמישה ימים, תטעין החברה למבוטחיה השוהים עדיין בחו"ל סכום של 850 דולר, וזאת בנוסף להטענה הראשונית בגובה 150 דולר שמקבל הלקוח בכרטיס הפספורטכארד עם נחיתתו ביעד במקרה של אי הגעת הכבודה. כל זאת ללא צורך להוכיח את שווי התכולה שהיתה במזוודה. בכך הופך כיסוי הכבודה של פספורטכארד לכיסוי היחיד בעולם המעניק ללקוחותיו פיצוי של עד 1000 דולר בזמן שהותו בחו"ל. מדובר במעבר משמעותי מכיסוי המבוסס על שיפוי המבוטח, לכיסוי המבוסס על פיצוי המבוטח.

לצורך השירות, הוקם בפספורטכארד צוות Luggage Assistance שיפעל 24/7 ויעניק ללקוחות תמונת מצב בזמן אמת על מיקום המזוודות. כחלק מהשירות, שיינתן ללא כל תוספת תשלום למבוטחי כבודה, תעדכן פספורטכארד פעמיים ביום את לקוחותיה על סטאטוס מיקום המזוודה, ומה הזמן המוערך להגעתה ליעד בה נמצאים הלקוחות.

בכך משנה פספורטכארד שוב את כללי המשחק בענף ביטוחי הנסיעות לחו"ל: גם בזכות שירות איתור המזוודה שהוא בלעדי לחברה בישראל, וגם בזכות גובה הפיצוי. בנוסף, יוכלו הלקוחות שכבודתם לא אותרה לקבל החזר של עד 2500 דולר בכפוף להוכחת שווי התכולה שהייתה במזוודה בקיזוז הפיצוי ששולם כתוצאה מעיכוב הכבודה.

על פי נתוני רשות שוק ההון לפספורטכארד נתח שוק של יותר מ-40% (נובמבר 2021) משוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל. בדו"ח זה דירגה רשות שוק ההון את פספורטכארד כחברה עם שיעור תשלום התביעות הגבוה ביותר מבין חברות הביטוח (97%) וקיבלה ציון 100 במהירות תשלום בתביעות.

(צילום: מיכאל טומרקין)

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "השירות החדשני שאנחנו משיקים נותן מענה לבעיה שפוגעת משמעותית בחוויית הנסיעה לחו"ל. מהיום פספורטכארד חוסכת ללקוחותיה את הצורך לבזבז זמן יקר מול חברת התעופה שהיא הכתובת לאובדן כבודה כיום. במקום זאת, אנו מבצעים ועושים עבור לקוחותינו את המעקב אחר המיקום של המזוודה בזמן השהות של לקוחותינו בחו"ל".

הכתבה בשיתוף פספורטכארד

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו