חדשות

בכיר הליכוד חושף: אני ויריב לוין בנתק

בכיר הליכוד דוד ביטן אמר הערב כי הוא בנתק עם השר יריב לוין. וכמה זמן הוא מהמר שהממשלה תחזיק מעמד?

יריב לוין , היה צריך להתחיל מדברים אחרים?
יריב לוין , היה צריך להתחיל מדברים אחרים? | צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד, חשף הערב כי הוא בנתק עם שר המשפטים יריב לוין. עוד הוא הזהיר כי בן גביר צפוי לעשות עוד לא מעט בעיות והימר כי הממשלה לא תחזיק 4 שנים.

בראיון לחדשות 13, אמר ביטן: "אני בנתק מסויים עם יריב לוין. זה הדדי". ביטן הוסיף כי שבכירי הליכוד ורוב המצביעים בעד השלמת הרפורמה המשפטית.

על היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר הביטחון יואב גלנט, אמר ביטן כי השניים "עלו על פסים נכונים, גלנט עושה עבודה טובה".

דוד ביטן
דוד ביטן| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)

ביטן תקף, כאמור, את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ואמר כי "מבן גביר צפויות בעיות כל הזמן".

על הזעזועים הפוליטיים הרבים שעוברים על הקואליציה אמר ביטן כי "לא נראה לי שהממשלה תשרוד ארבע שנים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

56
38
ניסים
16.05.23

בכיר של ה...שלי מי הוא בכלל שמאלן שמתפקד לליכוד עד מתי סוסים טרויאנים יהיו מנת חלקנו לא הגיע הזמן לעשות סדר ולנקות את האורוות בליכוד ובמדינה כולה ?? אנשים ששירתו בצבא ואת המדינה היום מנהלים אותה מבחוץ די נמאס !!