מופע

שוב: בוטלה הופעתו של חנן בן ארי בשדרות

הופעתו של חנן בן ארי בשדרות שתוכננה ליום ראשון הקרוב בוטלה עקב המצב הביטחוני בדרום, כשתאריך חדש ייקבע בקרוב. זו הפעם השנייה שבה מתבטלת הופעה של בן ארי בעיר

שוב: בוטלה הופעתו של חנן בן ארי בשדרות
צילום: (צילום: אוליביה פיטוסי\פלאש 90)

בעקבות המצב הביטחוני בדרום ומבצע "מגן וחץ" המתנהל כעת ברצועת עזה, הוחלט על ביטול הופעתו של חנן בן ארי שהייתה אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב.

בהודעה שנשלחה לרוכשי הכרטיסים נאמר כי "בשל המצב הביטחוני והקושי של הצוותים הטכניים להיכנס להקמות, אנו נאלצים לדחות את המופע של חנן בן ארי שתוכנן ליום ראשון הקרוב. הודעה על מועד חדש תתפרסם בקרוב. כל מי שיבקש החזר כספי יוכל לקבלו בתום המבצע".

חדשות סרוגים

זו הפעם השנייה שבה מתבטלת ההופעה של חנן בן ארי בשדרות, אחרי שגם הופעתו בעיר שתוכננה לחול המועד פסח בוטלה עקב המצב הביטחוני. "הייתי אופטימי ומאוד רציתי לפגוש את תושבי שדרות והעוטף ולשמוח ביחד." אמר בן ארי לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלו "אבל לאור המציאות הבלתי נסבלת שאנחנו נמצאים בה התבקשנו ע"י גורמי הביטחון לדחות את ההופעה".

לדבריו, "לא רוצים לקחת את הסיכון ש-5,000 איש יתכנסו בשטח פתוח. זה שורף לי, מעצבן אותי, כואב לי מאוד. עובדים מול המועצה על תאריך חדש וקרוב. למרות הכל, עם ישראל חי".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אייל לנהב
13.05.23

ככה זה כשאתה לא שמאלן פריבליג כמו אביב גפן... כי אם היית שמאלן יפה רפש כמו אביב גפן פיקוד העורף המזורגג היה מתיר לך לעשות הופעות חופשי חופשי בין הטילים ועם הטילים בתל הביב ובכל מקום אחר... לך יש אחריות לאנשים... לו אין אבל לו מותר כי הוא מהמחנה של האנשים החושבים....