חדשות

גלנט על מות אימו: 'החברה והמחנכת שלי תחסר לי'

שר הביטחון יואב גלנט ספד היום (חמישי) לאמו, פרומה גלנט שהלכה לעולמה. ההלוויה התקיימה בבית העלמין שבחולון. בהספדו אמר גלנט: "החברה והמחנכת שלי תחסר לי"

גלנט על מות אימו: 'החברה והמחנכת שלי תחסר לי'
צילום: צילום: אלעד מלכה

הלווייתה של פרומה גלנט ז״ל, אמו של שר הביטחון יואב גלנט, הסתיימה לפני זמן קצר בבית העלמין בחולון.

שר הביטחון ספד לאמו בהלווייתה שהתקיימה היום (חמישי).

(אלעד מלכה)

בדברי ההספד אמר גלנט: "האדם מתכנן ואלוקים צוחק, כך נהגה אימא שלי לומר, ואכן החיים שלה הם סיפור לא ייאמן של הישרדות ושל אלתור. כמו עץ הזית הגדל בראש גבעה גבוהה וסלעית חשוף לרוחות וככל שגידולו קשה יותר כך השמן זך וטעים יותר".

שר הביטחון גלנט בהספד לאימו פרומה
שר הביטחון גלנט בהספד לאימו פרומה| צילום: צילום: ניקול לסקבי, דוברות שר הביטחון.

"אמי הייתה אדם אופטימי, מלא אנרגיה, ציונית נלהבת ובעיקר אישה חכמה הנוהגת בשותפות ובחברות עם כל סובביה" אמר גלנט על אימו.

בהמשך ההספד אמר גלנט בצער: "אמא שלי החברה והמחנכת שלי תחסר לי, היא הייתה העוגן המוצק של המשפחה ומקור של סמכות ועוצמה". "אהבנו את אימא פרומה באהבה עזה והיא החזירה לנו באהבה ללא תנאי עד יומה האחרון".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אוראל זר
16.05.23

שלא יידע עוד צער - בשיא הרצינות. שלא יידע עוד צער - בשיא הרצינות.