לאחר שהרב שלמה אבינר סיים את תפקידו כרב הישוב בית אל והעביר את השרביט לרב אריאל בראלי, הוא נשאר בתפקידו כרב בית הכנסת המרכזי א' בבית אל.
בשל גילו המתקדם, לפני כשנה הרב אבינר ביקש מקהילת בית הכנסת למנות רב חדש ולשלב רב צעיר בהנהגת בית הכנסת.
בדרשת ערב שבת האחרונה בבית הכנסת, הוכתר רשמית הרב ד"ר אוריאל טוויטו לרב בית הכנסת המרכזי א' בבית אל ע"י הרב אבינר.
הרב דטוויטו, תושב היישוב, הוא מרצה במכללת 'אורות ישראל'.

הרב אבינר – חנן בן ארי| צילום: ארכיון
תגובות
מעבירים לפי קירבה - נפוטיזם? אין מכרז/בחירות או סוג של הסכמה של צאן מרעיתו?