
אם חשבתם שאין מספיק תוכניות ריאליטי על המסך, תתכוננו לעוד אחת: התוכנית "סטאר אקדמי" מגיעה לישראל.
התוכנית ההולנדית במקור מכניסה לבית אחד קבוצה של מוזיקאים צעירים מוכשרים ושאפתנים, שיהיו סגורים בבית למשך מספר שבועות ויעברו תוכנית אימונים מקצועית ואינטנסיבית בהובלת האומנים והכוכבים הגדולים ביותר בארץ. המתמודדים יגורו ב"אקדמיה", יצולמו במשך 24 שעות ביממה, ויתאמנו יום יום בשירה, משחק, ריקוד ועוד.
עוד באותו נושא
מחופשת הלידה למטבח: מעיין אדם מגיעה לריאליטירינת קרמר יבלינוביץ

התוכנית, שקיבלה כבר מעל 30 גרסאות שונות ברחבי העולם, תצולם בבית האח הגדול ותשודר ברשת 13, וככל הנראה תחליף את תוכניות המוזיקה של הערוץ: "אקס פקטור" ו"דה וויס".
די מתככים ומזימות רוע ורשע מספיק