העימותים בין המגישים ינון מגל ובן כספית בתכניתם המשותפת ברדיו 103FM הפכו לדבר שבשגרה, אך היום השניים עברו את הגבול ואילצו את עורך התכנית שלהם לפרוץ לשידור ולהתערב.
הכל החל כאשר מגל אמר לכספית: "בן שקט". כספית השיב לו בזעם: "אחותך שקט. שמעת? תגיד שקט לאחותך!". מגל תקף בחזרה: "קח את הדברים שלך ועוף החוצה". כספית, המשדר מביתו השיב למגל: "הדברים שלי פה ואני בפנים בבית אצלי".
בשלב הזה פרץ לשידור העורך של התכנית, ונזף בשניים: "תפסיקו כבר עם הגנון הזה". רק לאחר מכן הם הואילו בטובם לחדש את השידור.





תגובות
בלי קשר לימין או שמאל לפעמים נראה שחוץ מהמריבות אין שם כלום
גנון מיל
בן שקט????