בקהילה החרדית הכריזו על חרם נגד חברת אנג'ל בעקבות השתתפותו של יו"ר החברה – השר לשעבר עמר בר לב, בהפגנה מול ביתו של מנהיג הזרם הליטאי, הרב גרשון אדלשטיין.
בר לב שלא נכנס לכנסת הנוכחית, מונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל ובעקבות ההשתתפות בהפגנה שמצטיירת כפגיעה בחברה החרדית, הוצע לבצע חרם על מאפיות אנג'ל, דבר העלול לפגוע קשות ברשת המוכרת שמרבית לקוחותיה מהקהילה החרדית.
לאחר המאורע החריג, נשמעו קריאות להחרים את הרשת ולשלול את תעודת הכשרות שלה.

סגן שרת התחבורה, אורי מקלב, אמר על עמר בר לב: "אדם שהיה בתפקידים ציבוריים כאיש פוליטי וכשר בממשלה וכעת בתפקיד ניהולי ומסחרי מביע עמדות קיצוניות כלפי הציבור החרדי והימין, תוקף ציבור בא להפגין ושותף פעיל בהסתה כנגד הציבור החרדי צריך לשלם מחיר".

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת 'ישראל ביתנו' לא עברה על כך בשתיקה ובציוץ בטוויטר הזדעמה: "עומר בר לב שהוא יו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל הצטלם לא עלינו בהפגנת "שוויון בנטל" נגד הפטור לתלמידי ישיבות והעסקנים החרדים ישר משתמשים בנשק שהם הכי אוהבים, הבעלות על הדת. מאיימים בשלילת הכשרות למאפיית אנג'ל ולמה? זו בדיוק הייתה המטרה שלנו ברפורמת הכשרות, לשבור את המונופול שלהם כדי שאנשים כמו גפני לא יוכלו להשתמש כאחרון העבריינים בכשרות ככלי לסחיטה".





תגובות
הם יחרימו אנחנו נקנה בהמונינו.כל דבר שהחרדים וכל עסק שיחרימו אנחנו נקנה את מוצריו כך שיתכן ם יותר. סלט ים בכל מובן.
גם אני ומשפחתי נחרים את מוצרי אנג'ל.
בתיאבון אחי... נראה כמה תוכל לאכול...
היא סתם מבלבלת את הראש... לאנג'ל יש בכלל כשרות של הבד''צ של החרדים. הריפורמה של הממשלה הקודמת רק עוזרת לבד''צים למיניהם...