ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים בשעה זאת הערכת מצב ביטחונית בעקבות אירועי היום והירי מהדרום.
בדיון משתתפים שר הביטחון, הרמטכ"ל, ר' המל"ל, ר' אמ"ן, ר' אמ"ץ, סגן ראש השב"כ, המזכיר הצבאי של רה"מ, מפקד פיקוד דרום, רח"ט מחקר ורח"ט מבצעים.
מי שלא הוזמן להערכת המצב הוא איתמר בן גביר, השר לביטחון לאומי על אף שדרש להגיע.
גורמים בלשכת בן גביר אומרים "מדיניות ההכלה לא הוכיחה את עצמה".

לפני כשעה, שר הביטחון, יואב גלנט, סיים עדכון מצב מיוחד יחד עם הרמטכ״ל בעקבות הירי מעזה.
שר הביטחון מסר: ״כל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל יצטער על כך".





תגובות
התכנסו ובן גביר לא הוזמן, למה ככה?? מאוד חשוב שבן גביר יהיה נוכח ההתנסויות כאלה
ביבי,תלמד מבנט איך לנהל מדינה. אולי סוף סוף תתחיל לתפקד
הבנתם את הקטע סוף סוף. מקווה שתוכלו קצת אחריות ותעיפו אותו קיבינימט כבר ותתחילו לנהל את המדינה כמו שצריך כי המצב שלנו, של כולנו רע מאוד
אפס תגובה,בושה!!