חדשות

חברי המפלגה הניאו-נאצית בביקור ביד ושם

ביקור חריג במוזיאון יד ושם: חברי המפלגה הניאו-נאצית בגרמניה. היום (שלישי), הגיעו לביקור שלושה מחברי מפלגת 'אלטרנטיבה לגרמניה' מפלגה שידועה בדעותיה הקיצוניות

היכל הזיכרון ביד ושם (אוליביה פיטוסי/פלאש90)
היכל הזיכרון ביד ושם (אוליביה פיטוסי/פלאש90) | צילום: היכל הזיכרון ביד ושם (אוליביה פיטוסי/פלאש90)

היום (שלישי) ביקרו שלושה חברי מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה (Afd) במוזיאון יד ושם.

המאורע החריג אינו ברור מאליו ויושב ראש יד ושם, דני דיין, הסביר בחשבון הטוויטר שלו כי: "יד ושם פתוח לכל, ובמיוחד לזקוקים ביותר לחינוך מוגבר בנושא השואה. ל-AfD ולחבריו יש עוד כברת דרך ארוכה לעבור בהבנת השואה והאחריות הגרמנית לעבר הנורא".

בהנהלת המוזיאון עדכנו מראש את משרד החוץ לגבי הביקור והדרך בה יתנהל.

יש לציין, כי בישראל מפלגת אלטרנטיבה לגרמניה מוחרמת וגם בשגרירות ישראל בברלין לא מקיימים מגעים עם חברי המפלגה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
כולם רוצים ללמוד מטעויות העבר ...
02.05.23

זה ביקור לצורכי למידה ... הנבלות רוצים לדעת איפה טעו ... ואיך להוציא לפועל את "הפתרון הסופי" באופן יעיל יותר ... בסיבוב הבא ...

1
אבי מורגנשרן
08.07.23

די להכפיש את אלטנרנטיבה לגרמניה.. די להכפיש את אלטנרנטיבה לגרמניה. סך הכול ימין מתון והמפלגה הכי פרו ישראלית בגרמניה..