הרב דרוקמן: "עכשיו צריך להימנע מטרמפים" - סרוגים

הרב דרוקמן: "עכשיו צריך להימנע מטרמפים"

בעקבות חטיפת שלושת הנערים, אמר הבוקר הרב חיים דרוקמן ברדיו גלי ישראל "להמנע מטרמפים. 'ונשמרתם מאוד על נפשותיכם', במיוחד שאנחנו מודעים לעובדה שיש מרצחים נתעבים"

author-image
הרב דרוקמן: "עכשיו צריך להימנע מטרמפים"
  לא לנסוע בטרמפים. הרב דרוקמן (פלאש90)

 הרב דרוקמן נגע והתייחס תחילה לעצם העובדה שחייבים להיזהר ואמר "קודם כל אני ודאי צריך להגיד לכולם ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

הוא המשיך והבהיר כי יש "להיזהר מטרמפים. חלילה אני לא מאשים את הבנים שהלכו לעצור טרמפ, מי יודע איך הם רוצים להגיע הביתה וכדומה, אבל במציאות שאנחנו חיים בה, בקשיים שאנחנו נתונים, אנחנו צריכים להיזהר".

 בהמשך שאל קינסט את הרב דרוקמן האם צריך גם להימנע מטרמפים ולא רק להיזהר, ועל כך ענה הרב כי "עכשיו צריך להמנע מטרמפים… למרבה הכאב והצער זאת לא פעם ראשונה, עכשיו אנחנו חשים את הכאב העכשווי, היו דברים מעולם. אנחנו נמצאים במציאות, היא לא התחילה היום, אנחנו צריכים להתגבר עליה ולעשות הכל כדי להמנע מלהיכנס לסכנה עד כמה שאנחנו יכולים".

  האזינו לרדיו גלי ישראל בשידור חי דרך אתר סרוגים

עוד הוסיף הרב דרוקמן כי "אנחנו צריכים לחיות. וודאי שלא נקבל שמישהו יגיד 'כן, ואתם רוצים שהכל יהיה בסדר, אל תהיו שם'. מה אל תהיו שם? רצו במשך הדורות לחסל אותנו בכל מקום, עם ישראל חי ומתקיים, אנחנו צריכים להיות בכל מקום. אנחנו צריכים להיזהר, להימנע מטרמפים. יחד עם זאת להמשיך את חיינו מתוך אמונה וביטחון שהאמת היא שלנו, העתיד הוא שלנו, ישנו נצח ישראל".

 לסיכום חידד קינסט את השאלה וביקש לדעת האם לדעת הרב יש להימנע מטרמפים באופן גורף ולכך ענה הרב באופן חד משמעי "כן! ונשמרתם מאוד על נפשותיכם, במיוחד שאנחנו מודעים לעובדה שיש מרצחים נתעבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כזכור, הנכד שלו אליהו אשרי הי"ד, נרמח כשנחטף בטרמפיאדה.
מגיב | 17-06-2014 13:57