ישראל מיד החלה את דרכה בתור מדינה דמוקרטית, עם בחירות ראשונות תוך כמה חודשים. הכנסת הראשונה הושבעה בתחילת שנת 1949 ומאז מספר הנציגים בבית הנבחרים הישראלי לא השתנה.
למה הוחלט שיהיו דווקא 120 חברים כנסת ובכמה גדל הייצוג שלהם ביחס לאוכלוסייה הכוללת?

פתיח – חברי כנסת
תגובות