בשבועות האחרונים שורף את הרשת טרנד שנקרא 'טרנד הרולאפס'.
הטרנד, שסחף אחריו עשרות אלפי ילדים מסביב לעולם, הגיע גם לארצנו הקטנה והביא לקריסה של חנויות הממתקים שלא מספיקות לעמוד בקצב הרכישה של הממתק הנחשק.
מדובר בממתק מסוג שטיחון שכולנו מכירים מהילדות והרעיון של הטרנד הוא למלא את הממתק בגלידה קפואה ולאכול.
המחיר של ממתק הרולאפס הרקיע שחקים עקב הביקוש הגבוה אליו ויחידה של המוצר הגיעה ל-35 שקלים שזהו מחיר גבוה במיוחד עבור ממתק.

ברשת כבר הזדעקו הורים רבים על הטרנד שבנוסף להיותו יקר בצורה מופרזת גם מעודד צריכה של ממתקים עתירי סוכר כחלק מטרנד.
אחת האימהות התרעמה על המחירים היקרים בפייסבוק ואמרה: "מדובר בגזל של ממש, בעבר הייתי קונה חבילה של 10 יחידות בחמישה עשר שקלים וכיום יחידה בודדת כבר הגיעה למחיר של 35 שקלים זה פשוט בושה".
כמובן שכמו בכל טרנד טיקטוק חלק מהצלחת הקמפיין לממתק קשור בהשתתפות של כוכבי רשת, בעיקר בטיקטוק כחלק מהקידום של הטרנד, גם על כך נשמעה ביקורת מכיוון שמדובר בממתק שאינו בריא ולא מומלץ לצרוך אותו בכמות גבוהה.
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
שלום רב
שלום רב שלום שלום
08:22 24.04.2023שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר