ושוב, לוחמי צה"ל ומחוז צפון במשטרת ישראל סיכלו הברחה של 15 אקדחים ועצרו שלושה חשודים בהברחה.
תצפיות צה"ל זיהו מוקדם יותר היום שני רכבים ותנועות חשודות סמוך ליישוב נווה אור בין בית שאן לכנרת. התצפיתניות הזעיקו את לוחמי צה״ל ויחידת יג״ל ואלה תפסו את הרכב החשוד ובו 15 אקדחים ושלושה חשודים בהברחה.
עוד באותו נושא
בפעם השנייה השבוע: סוכלה הברחת סמים בגבול לבנוןחדשות סרוגים

החשודים שנעצרו, הרכב ואמצעי הלחימה שנתפסו הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.
מ.ח. כמה נשק מתבקש בארץ הזו?? מדוע כולם רוצים כלי מלחמה?