חדשות

צה"ל והמשטרה סיכלו הברחת ענק של 15 אקדחים

ושוב נתפסה הברחת ענק של כלי נשק מגבול ירדן. לוחמי צה"ל ויחידת יג"ל של המשטרה תפסו רכב חשוד באזור הישוב נווה אור וגבול ירדן ובו כמות גדולה של כלי נשק

צה"ל והמשטרה סיכלו הברחת ענק של 15 אקדחים
צילום: צילום: דובר צה"ל

ושוב, לוחמי צה"ל ומחוז צפון במשטרת ישראל סיכלו הברחה של 15 אקדחים ועצרו שלושה חשודים בהברחה.

תצפיות צה"ל זיהו מוקדם יותר היום שני רכבים ותנועות חשודות סמוך ליישוב נווה אור בין בית שאן לכנרת. התצפיתניות הזעיקו את לוחמי צה״ל ויחידת יג״ל ואלה תפסו את הרכב החשוד ובו 15 אקדחים ושלושה חשודים בהברחה.

החשודים שנעצרו, הרכב ואמצעי הלחימה שנתפסו הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

1 תגובות
1
מ.ח.
20.04.23

מ.ח. כמה נשק מתבקש בארץ הזו?? מדוע כולם רוצים כלי מלחמה?

הצטרפו אלינו