ויראלי

"אחרי כל גל יש שקט": אסתי יניב במסר לאחרי החג

אסתי יניב פרסמה פוסט מרגש על החזרה לשגרה אחרי המצב הלא פשוט וכתבה "הַלַּיְלָה כְּשֶׁיִּבָּקֵעַ הַיָּם עִבְרִי בְּתוֹכוֹ בֶּחָרָבָה קְחִי לָךְ אֲוִיר, לִפְנֵי שֶׁהַיָּם נִסְגַּר שׁוּב"

משפחת יניב
משפחת יניב | צילום: משפחת יניב (צילום: באדיבות המשפחה)

אסתי יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע בחווארה בחודש פברואר האחרון, פרסמה פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלה שנוגע בחזרה לשגרה על אף הקושי הגדול.

"הַלַּיְלָה כְּשֶׁיִּבָּקֵעַ הַיָּם עִבְרִי בְּתוֹכוֹ בֶּחָרָבָה" פתחה יניב את הפוסט, "קְחִי לָךְ אֲוִיר, לִפְנֵי שֶׁהַיָּם נִסְגַּר שׁוּב. אִסְפִי כּוֹחוֹת לְהַחֲזִיק אֶת הָרֹאשׁ מֵעַל הַמַּיִם. לָמְדִי אֶת עֵינַיִךְ לִרְאוֹת אֶת הַקָּצֶה הַשֵּׁנִי. גַּם שֶׁיִּסָּגְרוּ הַמַּיִם, תִּזְכְּרִי, שֶׁאַחֲרֵי כָּל גָּל יֵשׁ שֶׁקֶט. אַחֲרֵי כָּל חַג יֵשׁ שִׁגְרָה. קְחִי לָךְ אֲוִיר. וְתַעַבְרִי."

יניב מפרסמת פוסטים בתדירות גבוהה העוסקים בקושי ובכאב לצד ההתמודדות שלה. בחודש היא ציינה את יום הולדתו של יגל הי"ד שהיה אמור להיערך וכתבה: "רָצִינוּ לַחְגֹּג יוֹמוּלֶדֶת עָגֹל, לָצֵאת לְטִיּוּל מִשְׁפַּחְתִּי, נִשְׁאַר לָנוּ רַק לָשֵׂאת אֶת הָעֹל, לְוַתֵּר עַל חִבּוּק אֲמִתִּי."

"אֶת שְׁנֵיכֶם לָקַח הָאֵל"

רָצִינוּ לִיצֹר, לְהֵנוּת לְהִתְגַּבֵּשׁ, לְאַחֵל שֶׁתִּזְכֶּה לְכָל מָה שֶׁתְּבַקֵּשׁ. לַחְגֹּג שִׁחְרוּר שֶׁל הַלֵּל, טְרוֹם גִּיּוּס ליגל, אֲבָל אֶת שְׁנֵיכֶם לָקַח הָאֵל.

כאמור, זמן קצר לאחר הפיגוע היא שלחה לבני הנוער עליהם היא אחראית הקלטה עוצמתית.

הקלטה אסתי יניב
הקלטה אסתי יניב| צילום: אסתי יניב במסר לנוער הר ברכה לאחר הפיגוע (באדיבות המשפחה)

"חטפנו פה סטירת לחי אדירה מהקב"ה. אנחנו מנסים למצוא את הדברים הטובים והחסד, שהיתה לנו שבת משפחה ושיחות טובות עם הילדים אתמול.

"יש לנו חור ענק בלב. לא בנייה, לא הפגנה. שום דבר לא יסגור אותו. נלמד לחיות איתו בשמחה.

"מה לעשות? להוסיף בלימוד תורה. לעשות שירות משמעותי בצבא. יהיו המון כוחות בדרכים, תדאגו להם. אין מילים שיכולות לנחם. אנחנו סומכים עליכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
פלקה וורקנך
14.04.23

כואב הלב כמה קשה