אחרי שהופעתו הופסקה אמש אחרי שחש ברע ופונה לבית החולים, הזמר אייל גולן פרסם ברשתות החברתיות פוסט בו הוא חושף את מצבו הבריאותי.
"קהל יקר שלי, אני אתחיל בזה שאני בסדר תודה לאל", פתח גולן. "אתם יודעים שהתקשורת בינינו היא הדבר הכי חשוב לי ואני רוצה לשתף אתכם במה שעובר עליי".
גולן סיפר כי "לפני כשבועיים עברתי ניתוח כירורגי שתהליך ההחלמה ממנו יותר קשה משחשבתי. כשהגיעו ההופעות השבוע הרגשתי שאני פשוט לא יכול לאכזב אתכם, עם כל הכאבים שלי ידעתי כמה אתם מחכים לזה, במיוחד בתקופה הזו שכולנו נמצאים בה והחלטתי שלא לבטל את ההופעות ולעשות את המקסימום מבחינתי בשביל לשיר לכם".
גולן חשף כי "אתמול במהלך ההופעה השנייה הכאב פשוט הכניע אותי והרגשתי שאני לא יכול לעמוד על הרגליים. אז קודם כל אני רוצה להתנצל מעומק ליבי מכל מי שרכש כרטיסים, נסע בפקקים והתאכזב שההופעה נעצרה, זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה ולכן אני מבטיח לכם שכל מי שרכש כרטיס, אנחנו נשחזר את הערב הזה בצורה הכי מדהימה שיש, רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה בימים הקרובים".

בסוף דבריו כתב גולן: "ברשותכם אני רוצה להודות לצוות מגן דוד אדום שהעניקו לי טיפול רפואי במקום, צוות מסור ומדהים שעזרו לי מאוד, תודה לכל אנשי ההפקה ולצוות האנגר 11. ולכם קהל שלי, תודה על הדאגה, החום והאהבה המטורפת. אתם הקהל הכי טוב והכי חזק שקיים בכל העולם. אוהב אתכם בכל ליבי ומחכה כבר לפעם הבאה שנפגש, נשיר, נרקוד ונתרגש יחד. חג פסח שמח ורק בריאות לכולם".





תגובות
אייל היקר...החלמה מהירה...קהל כמו שלך .. הוא קהל מבין ומתחשב ובטח במצב בריאותי רגיש וכואב...החלמה מהירה ושלמה...חזור להופיע במהרה..מחכים לך ואוהבים אותך.
איל בתקופה האחרונה השירים שלך נותנים לי כל כך הרבה כוח ורוח נכונה מאחל לך החלמה מהירה ושתחזור לאיתנך
אני חושב שזה קשור לרדיפה שהוא עובר, שנים. אין לי שום סלחנות כלפיו אבל חושב שממש גמרו לו את הבריאות.