
איש התקשורת והמגיש אראל סג"ל, שוחח גם היום עם מאזינים במסגרת תכניתו ברדיו 103FM, כשאחת השיחות הגיעה לטונים גבוהים לאחר שהמאזין כינה אותו "ביביסט".
בתחילת השיחה אמר המאזין לסג"ל: "אני לא יכול לראות את מה שביבי עושה – אני מרגיש שהכול פה נעשה רק מתוך אינטרס אישי".
בשלב הזה טען סג"ל כי בעיניו אין שום קשר בין שני הנושאים, בתגובה המאזין תקף ואמר לו: "אתה לא ימני, אתה ביביסט".
סג"ל עצמו לא נשאר חייב והטיח במאזין: "מי אתה שתקרא לי ביביסט? אתה יותר חכם ממני? יותר ידען ממני?".
מה שמעניין בסיפור הוא לא שהתולעת כועסת, אלא שהיא כועסת כי מכנים אותה ביביסטית. זמנים טובים הגיעו שביבי היא מילת גנאי.