חדשות

צבא אסד בסוריה: "ישראל חצתה קו אדום"

הלילה נשמעו הדי פיצוצים בעיר חומס שבסוריה, חמישה חיילים סורים נפצעו - בסוריה מדווחים כי התקיפה מיוחסת לישראל וצבא אסד הגיב "ישראל חצתה קו אדום"

צבא אסד בסוריה: "ישראל חצתה קו אדום"
צילום: תקיפה בסוריה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אמש בשעות הלילה המאוחרות (בין שבת לראשון) נשמעו הדי פיצוצים בעיר חומס בסוריה.

בערוצי התקשורת הסורים שוב מייחסים את התקיפה לישראל ומציינים כי זו התקיפה הרביעית במיוחסת לישראל במשך שבוע אחד בלבד.

ככל הנראה חמישה חיילים סורים נפצעו ונזר רב נגרם, התקיפה בוצע לעבר אזור בו יש נוכחות חיזבאללה.

צבא אסד בסוריה בהודעה חריגה מסר: "ישראל חצתה קו אדום".

כזכור, ביום שישי, איראן הודיעה היום כי יועץ משמרות המהפכה נהרג הלילה מתקיפה במיוחסת לישראל בסוריה.

לפי דיווחים, ההרוג הוא מילאד חיידרי, באיראן איימו ומסרו "המשטר הציוני ללא ספק יקב לתגובה לפשע הזה".

בתקיפה נפגע מחסן של אמצעי לחימה, והדי פיצוצים נשמעו באזור, ככל הנראה הותקף מחסן ששימש את חיזבאללה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
Aladdin
02.04.23

מטומטמים. ביבי רוצה להדליק גזרה סורית מטומטמים. ביבי רוצה להדליק גזרה סורית