כמדי מוצאי שבת, גם השבוע חסמו כמה מאות אנשים את נתיבי איילון, כהמשך להפגנה של השמאל ברחוב קפלן. גם הפעם המשטרה חסמה מראש את הנתיב והתכוננה לפינוי של המפגינים.
המשטרה השתמשה במכת"זית ובפרשים כדי להרחיק את המפגינים מהכביש ולאחר מכן בשוטרי יס"מ כדי לסגור את הפרצה ממנה הגיעו.

פרשים על מפגינים באיילון| צילום: פרשים מרחיקים את המפגנים באיילון (דוברות המשטרה)

מכתזית באיילון| צילום: המכת"זית מרחיקה את המפגנים באיילון (דוברות המשטרה)

שוטרים מול מפגינים באיילון| צילום: שוטרים סוגרים את הפרצה ממנה הגיעו המפגינים (דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר: "כביש 20 צפונה ודרומה, כלל המוחים הורחקו מהכביש."
תגובות
ראינו מכתזיות משפריצות באוויר לא קרוב להפגת ימין\חרדים\אתיופים\מי שלא שמאלני. מספיק לעבוד עלינו, זה רק נועד להכשיר את הקרקע להפגנת הימין הבאה, שאז באמת ישתמשו בהן.