היום (ה'), מתקיימת המחאה של מחנה הימין בתל אביב.
מדובר במחאה הבאה לתמוך ברפורמה המשפטית של שר המשפטים, יריב לוין.
במהלך ההפגנה קראו המפגינים קריאות כדוגמת: "העם דורש רפורמה משפטית" ו"איפה הייתם בגוש קטיף" כמחאה על התעלמות המפגינים משמאל על פינוי גוש קטיף בשנת 2005.
WhatsApp Video 2023-03-30 at 20.13.50
במחאה מפגינים כ-30 אלף מפגינים שהגיעו לאחר שבועות רבים של הפגנות השמאל כנגד הרפורמה המשפטית.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ביקש הערב מהמפגינים לשמור על הפגנה דמוקרטית וחוקית ללא הפרות סדר או גילויי אלימות.
תגובות
מי שמתגעגע לגוש קטיף מוזמן לחזור לעזה באבטחה של אוגדת האברכים הקרביים.