חדשות

גנץ ולפיד בהודעה משותפת: "נחצה קו אדום"

יושב ראש האופוזציה יאיר לפיד וראש המחנה הממלכתי בני גנץ מסרו הצהרה משותפת בעקבות פיטורי שר הביטחון יואב גלנט

((צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90))

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויושב ראש המחנה הממלכתי בני גנץ יצאו הערב בהודעה משותפת:

״בטחון המדינה לא יכול להיות קלף במשחק הפוליטי. נתניהו חצה הערב קו אדום״

אנחנו קוראים לשרי הליכוד, לחברי הכנסת של הליכוד, אל תתנו יד לריסוק הבטחון הלאומי. מי שיקבל על עצמו את תפקיד שר הביטחון יביא על עצמו חרפה. עיני העם נשואות אליכם בתקווה. אפשר עדיין לעצור״.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

31 תגובות
28
בינימין בן אביב
26.03.23

בני גנץ ויאיר לפיד היתאחדו? הרי לעולם שני אלה לא יגיעו לקרסוליים של בינימין נתניהו בניהול מדינה ושניהם יודעים את האמת הכואבת, אבל הם החליטו לשרוף את המדינה ויהי מה?

הצטרפו אלינו