מחאת השמאל נגד הממשלה, הגיעה גם להשחתת מבנה תחנת מחוז תל אביב.
מפגינים הגיעו ומרחו צבע אדום על תחנת המשטרה, כשהם שוכים כגופות על המדרגות בכניסה לבניין. שוטרים שהגיעו למקום פינו את כל המפגינים בתוך פחות מ-30 שניות, כשמבחוץ צועקים עליהם המפגינים: "איפה הייתם בחווארה?"
מעצר מפגינים מחוז תל אביבי| צילום: מעצר המפגינים בתחנת מחוז תל אביב (דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר: "המשטרה בצעה זה עתה מעצר של מספר מתפרעים בדרך סלמה בתל אביב , שהגיעו למטה משטרת המחוז, התיזו צבע אדום על חזית המבנה ונשכבו ברחבת הכניסה".
יחד עם המעצרים באזור נתיבי איילון ורחוב יגאל אלון נעצרו 26 מפגינים.
תגובות
לא הבנתם! הם צעקו- איפה הייתם? בחווארה! שם השוטרים היו כשגנו על הדמוקרטיה של האויב לפגוע באוהב!