חדשות

סגן ראש המוסד לשעבר רם בן ברק תומך בסרבנות

ח"כ רם בן ברק, לשעבר סגן ראש המוסד תומך במחאת הסרבנים: "אם אנשים שמתנגדים לרפורמה, חושבים שהגיע הזמן להפסיק להתנדב - אני בהחלט תומך בהם"

סגן ראש המוסד לשעבר רם בן ברק תומך בסרבנות
צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הסרבנות של המילואימניקים מקבלת עוד חיזוק בחוגי המרכז והלשעברים של כוחות הביטחון, כשהיום זה תורו של סגן ראש המוסד לשעבר ח"כ רם בן ברק (יש עתיד) להצהיר מעל דוכן הכנסת כי הוא תומך במחאה שלהם.

רם בן ברק סרבני מילואים
רם בן ברק סרבני מילואים| צילום: רם בן ברק תומך בסרבני המילואים (ערוץ כנסת)

במהלך דיון במליאה, הזכיר בן ברק, שבקדנציה הקודמת כיהן כיו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, את שירותו ארוך השנים במוסד, ואמר כי עשה שם דברים שלא היו נעימים לו, וחלקם גם בעייתיים מבחינה מוסרית. "לו הייתי היום במוסד – לא בטוח שהייתי עושה את זה. אם הייתי יודע שמאחורי החלטות שאני מקבל לבצע, עומדים אנשים שאין מעליהם ביקורת שיפוטית, שבודקים אם זה או לנכון, ספק אם הייתי עושה את זה".

בתום דבריו, ביקש השר אופיר סופר לשאול: "האם אתה מגנה את השימוש, בכלי של הסרבנות?"

בן ברק השיב: אני מעודד את כל המחאה, שיוצאת נגד ההפיכה המשפטית, בכל האמצעים. ואם אנשים שמתנגדים לרפורמה, חושבים שהגיע הזמן להפסיק להתנדב – אני בהחלט תומך בהם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

13
6
די לניסוח השקרי והמסכסך ... נבלות
22.03.23

די עם השפה הכפולה ... הם לא סרבנים ... הם לא חייבים , הם מתנדבים לשרות מילואים ... סרבנים , ומשתמטים זה החרדים ... אלה שעושים את תורתם אומנותם ... ובמציאות לומדים משפטים או סתם עובדים בשליחויות בסופר ...