חדשות

6 אסירים ביטחוניים פתחו בשביתת רעב

בפתח הרמדאן והמתיחות הביטחונית: שישה אסירים ביטחוניים מבתי כלא שונים הודיעו על שביתת רעב. משב"ס נמסר כי יפעלו "במקצועיות ונחישות אל מול כל איום"

כלא גלבוע
כלא גלבוע | צילום: פלאש 90

הערב (שלישי) הודיעו שישה אסירים ביטחוניים מבתי הכלא 'נפחא', 'קציעות', 'רמון' ו'גלבוע' על פתיחה בשביתת רעב פתוחה.

האסירים שהכריזו על שביתת הרעב יטופלו משמעתית בהתאם לפקודות שב"ס.

הטובים לשב"ס – מקצוע עם ערך שמחכה לציבור הדתי. (דוברות השב"ס)

מדוברות שב"ס נמסר: "שב"ס ינקוט באפס סבלנות כלפי הפרות סדר ומשמעת ויפעל כתמיד במקצועיות ונחישות אל מול כל איום".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

6
6
אוראל זר
02.04.23

שימותו ותהיה לנו נחת - הם מעניינים לנו תת'חת! והמבין יבין!!!!!!!!!!