חדשות רדיו

שמעתם נכון: תוכנית גלגלצ עם תשדיר של תחנה מתחרה

הבוקר במהלך השידור של התוכנית "מדינה בדרך" בתחנת הרדיו של גלגלצ הושמע תשדיר של תחנת רשת גימל, ולא בטעות. "הטעות" היא במסגרת קמפיין חדש נגד האלימות בכבישים: "כשעולים על ההגה- מורידים את האגו"

שמעתם נכון: תוכנית גלגלצ עם תשדיר של תחנה מתחרה
צילום: מצעד בעיצומו של עשרה בטבת

אם נסעתם הבוקר והאזנתם לגלגלצ אך הופתעתם לשמוע תשדיר של רשת גימל- זו לא טעות. תחנת הרדיו המוכרת יצאה בקמפיין חדש נגד האלימות בכבישים.

בצעד יוצא דופן ובניסיון להילחם בתופעת האלימות בכבישים גלגלצ תשדר במהלך שידוריה אותות של תחנות רדיו מתחרות תחת הכותרת "כשעולים על ההגה- מורידים את האגו". התחנה הוותיקה שחוגגת השנה 30 שנים חורטת על דגלה להילחם בתאונות דרכים ולעודד סולידריות וסובלנות בכבישים.

צפו בקטע המלא מתוך התוכנית:

הדר מרקס גלגלצ
הדר מרקס גלגלצ| צילום: (צילום: באדיבות דוברות גל״צ-גלגלצ)

השדרנית הדר מרקס הייתה הראשונה לפתוח הבוקר את הקמפיין החדש במהלך השידור של התוכנית "מדינה בדרך", ואמרה למאזינים "בואו ננהג בכבוד הדדי, נפרגן אחד לשני, נהיה קצת יותר אדיבים כדי לנצח את האלימות בכבישים".

"חיפשנו דרך מקורית להעלות לסדר היום את הצורך בתרבות נהיגה אחרת" אמר נדב רביד, מנהל התחנה "אנחנו מקווים שהקמפיין פורץ הגבולות הזה יהווה השראה לנהגים ולכל הפחות יעורר מחשבה"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות