נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח במשכנו היום (א') את הרב שלום ארוש ראש מוסדות 'חוט של חסד' ומחשובי הרבנים בחסידות ברסלב. במהלך הביקור שוחחו השניים על צו השעה באחדות עם ישראל.

הרב ארוש הרצוג| צילום: הנשיא והרב ארוש (ללא קרדיט)
עוד באותו נושא
קובי אוז התייחס למתווה הנשיא וחטף: "אתה אפס"חדשות סרוגים

בסיום הביקור פנה הרב ארוש לנשיא ואמר: "אני מודה לה' שהכרתי אותך, ביחד נבקש מכל עם ישראל להרבות אהבה, שלום ואחדות. רק באהבה ננצח!".
עוד באותו נושא
הרב שלום ארוש הודיע כי יפסיק לקבל נשיםצבי שיימן

הנשיא השיב לו ואמר: "אהבת ישראל, ואהבת לרעך כמוך, אהבת האדם, אנחנו חייבים לעשות זאת גם כדי למנוע מאיתנו משברים, עימותים ודברים נוראיים. נתגבר על זה ביחד באהבה ובדיבור. האמת והשלום אהבו".
תגובות
מי מתיחס יותר לצבוע , שבמקום להיות עציץ ... נתנו לו לבצע פיגוע !!! יאלה... לך תנסה שוב את מה שהפסדת בשנת 2015... גם עם כל השלמונים שקיבלת מהצורר אובמה . בפעם הבאה... תוכל להציץ על התוצאה... מקסימום מגובה האספאלט ... גבוהה ממנו לא תגיע לעולם !!!