התשובה לטרור באיתמר: שכונה חדשה ורחוב ע"ש גלעד זר - סרוגים

התשובה לטרור באיתמר: שכונה חדשה ורחוב ע"ש גלעד זר

בישוב איתמר נחנכה אתמול שכונה חדשה 'נופי ארומה' שבנייתה החלה מיד לאחר רצח משפחת פוגל. הרחוב נקרא על שם גלעד זר הי"ד שנרצח בדיוק לפני 13 שנה

author-image
התשובה לטרור באיתמר: שכונה חדשה ורחוב ע"ש גלעד זר
  מסיקה, זמביש, דגן ובני משפחת זר ברחוב החדש באיתמר (מירי צחי)

 אמש (ה') נחנכה באיתמר שכונה חדשה בשם נופי ארומה ובה רחוב גלעד על שם גלעד זר הי"ד, קב"ט מועצת שומרון שנרצח ע"י מחבלים בעת מילוי תפקידו, לפני 13 שנה בדיוק באסרו חג שבועות. בני המשפחה הגיעו למעמד חנוכת הרחוב והשכונה.

 השכונה החלה להבנות מייד לאחר רצח בני משפחת פוגל, כתשובה של המשך התפתחות וחיים במקום למרות המכות הקשות שספג הישוב. בזמן קצר נרכשו כל בתי הרחוב כולו ואתמול נכנסו בעלי הבתים הנרגשים לבתיהם החדשים.

במקביל ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה, זאב חבר (זמביש), אמו של גלעד – יעל, אחיו אורן ובנו שחר הסירו את הלוט משלט הרחוב החדש. באיתמר מתכוונים להתחיל בבניית רחוב נוסף בשכונה בקרוב.

גרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון אמר באירוע: "זוהי תשובה ניצחת למחבלים שטעו לחשוב שיוכלו לשבור את רוח העם היהודי בעזרת מעשי רצח נתעבים של תינוקות נשים וחפים מפשע. הישוב איתמר מוכיח שוב שוב את פירוש המילים חוסן לאומי. עין לא תשאר יבשה אל מול הפלא הזה בשומרון. הישוב איתמר שהולך ומתחזק, נושא את ראשו אל על, למרות המכות הקשות שספג".

 יוחנן גולדין שהגיע לאיתמר מרמת גן ונכנס היום עם אשתו ובתו התינוקת לביתם החדש ברחוב גלעד מספר: הייתי תלמיד של אודי פוגל. היה לי חלום שהרב אודי יחתן אותי. לא זכיתי, אבל לי ולאשתי היה ברור שנגור באיתמר. למרות שהכרנו אחרי הרצח. מבחינתנו כל משפחה שנוספת לאיתמר היא משמעותית מאוד ולכן היה חשוב לנו לגור כאן. עוד הוא הוסיף: רצינו לגור ליד האנשים המקסימים של איתמר במקום היפה בזה.

 משה זר דיבר בטקס על בנו ועל הכאב הגדול על לכתו. ואמר: גלעד היה כמו חוט שקישר בין כולם בכל התחומים. לכן כ"כ מתאים לקרוא רחוב על שמו. רחוב שמקשר בין אנשים ומשפחות. זאב חבר (זמביש) דיבר בטקס על הבנייה וחשיבותה בעת הזו בהתיישבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו