יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס, התייחס הבוקר לרפורמה המשפטית של יריב לוין ושמחה רוטמן, ואומר כי אם הרפורמה תעבור והכוח יילקח מבג"צ, לא תהיה מפלגה ערבית בכנסת.
עוד באותו נושא
עבאס על הרב דרוקמן: 'מצאתי אדם מקשיב ומכבד'יעל שרה רפ

בראיון לגל"צ אמר עבאס: "הציבור הערבי חייב לבית המשפט העליון את הייצוג שלו בכנסת. בסופו של דבר אם ה'רפורמה' הזו תעבור – לא תמצאי שם אפילו מפלגה ערבית אחת".
עבאס התייחס גם לכך שיו"ר חד"ש – תע"ל איימן עודה, לא נכח בהצהרת ראשי האופוזיציה, והאשים אותו בשיתוף פעולה עם הליכוד ובהפלת ממשלת בנט-לפיד.

השבעת הממשלה – מנסור עבאס| צילום: ארכיון (צילום: סרוגים)
"הם שיתפו פעולה במשך שנה וחצי עם הליכוד, ופתחו את הדלת לכל האירוע הפוליטי שיש עכשיו", אמר עבאס. "יש להם חלק עיקרי בסוגייה הזו – איך הם יכולים לשבת איתנו יחד לשולחן?".
תגובות
לא נורא שיתמודדו לרשות הפלסטינאית ! שמה מקומם הטיבעי