חדשות

איימן עודה: "אם הוא היה חי, הוא היה מצביע לנו"

"אם אינשטיין היה חי היום, הוא היה מצביע לחד"ש תע"ל", כך אמר היום חבר הכנסת איימן עודה לרגל יום המדע בכנסת. צפו

איימן עודה: "אם הוא היה חי, הוא היה מצביע לנו"
צילום: פלאש 90

לרגל ציון יום המדע בכנסת, חבר הכנסת איימן עודה התייחס לפיזיקאי היהודי אלברט אינשטיין, ואמר כי אם הוא היה חי היום הוא היה נצביע לחד"ש – תע"ל: "אין זרם פוליטי קרוב אליו יותר מאיתנו".

p70KTwL-zX5CBvRM| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
יצור מתועב,השמאלנים הארורים נותנים לחלאה
14.03.23

אייכמן עודה יזבלה אתה אפילו לא אנושי,סתם בליל של חארה עם אשפה,אל תזכיר את איינשטיין אפילו לא ברמז,אתה לא מיתקרב למשהו אנושי,