המשטרה עושה את העבודה עבור המפגינים וחוסמת את נתיבי איילון. הערב עקפו כמה עשרות מפגינים את מחסומי המשטרה והגיעו לנתיבי איילון.
המשטרה חסמה את התנועה והביאה מכת"זית ופרשים כדי לסלק אותם מצדדי הכביש, והציר המרכזי בגוש דן נחסם ליותר משעה בעיקר בגלל המשטרה.

פינוי חסימת איילון דוברות המשטרה (2)| צילום: פרשים מול מפגינים באיילון החסום (דוברות המשטרה)
עוד באותו נושא
עוד כשלון של המשטרה: מפגינים חוסמים את איילוןאריה יואלי


פינוי חסימת איילון דוברות המשטרה (1)| צילום: המשטרה חוסמת את נתיבי איילון (דוברות המשטרה)
כעבור שעה וחצי מסרה המשטרה: "כל המוחים פוזרו מאיילון. הכביש נפתח לתנועה בשני הכיוונים."
עכיפה בררנית יש אתיופים ודתים ויש שמאל מטורלל מחוץ לחוק