בפעילות משותפת של לוחמי צה״ל, שב"כ ומשטרת ישראל, בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, עצרו הכוחות הלילה (בין שישי לשבת) חשוד בהנחת המטען שהתפוצץ באוטובוס בבית"ר עילית ביום חמישי האחרון.
עוד באותו נושא
מחשש למחבל: תושבי ביתר עילית נקראו להסתגר בבתיםחדשות סרוגים

החשוד נעצר בכפר בתיר שבמרחב חטיבת עציון.
4 חשודים נוספים נעצרו
הלוחמים עצרו יחד עמו ארבעה חשודים נוספים בחשד שסייעו לו, והחרימו רכב בחשד ששימש את החשודים בהנחת המטען.

החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ. אין נפגעים לכוחות הביטחון.
בהודעת פיקוד העורף לתושבים באותו ערב, נכתב: "היכנסו מיד למבנה, נעלו את הדלתות וסגרו את החלונות. אין לצאת מהמבנה עד לקבלת הודעה על סיום האירוע. התנועה באזור אסורה וחל איסור להיכנס אליו עד להודעה חדשה".
כל הכבוד ליחידת החוד של האברכים שעזבו את שולחן השבת ויצאו להלחם מלחמת חורמה בטירור.