לאחר נאומו התקיף של הנשיא יצחק בוז'י הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב הערב (חמישי) לדבריו.
הרצוג בקריאה חריפה: "זה רגע של להיות או לחדול"
"בימים של מחלוקת וויכוח צריך לזכור שאנחנו עם אחד, עם עבר משותף ועתיד משותף. צריך להרגיע את הרוחות ולהגיע להסכמות. מברך את הרצון של הנשיא להגיע להסכמות. בימים של מחלוקת וויכוח בתוך מדינת ישראל, צריך לזכור שאנחנו בני עם אחד עם עבר ועתיד משותף.
עוד הוסיף בנוגע לפשרות המוצעות: "אני מברך את הנשיא ואת כל יוזמות הפשרה".
תגובות
נתניהו האיש ממשיך להנדס את כולם. כאילו מדובר בסתם אזרח מן השורה. כל ישראלי יגיד שאחים אנחנו וטוב שיש יוזמות ופקה פקה. אדוני, אתה ראש הממשלה. או שתעצור הכל וכנס את כל מי שצריך על מנת לפתור את הבעיות העצומות שנוצרו פה או שמבחינתך שתישרף המדינה. כרגע הבעיה כבר אינה המהפכה או הרפורמה אלא פגיעה חמורה בביטחון, בכלכלה ובחברה. אתה ידוע במומחיותך לשיסוי ופילוג כדי להשיג מנדטים אבל כעת בהיותך בשילטון, נצל את כוחך לאיחוד.