אזרח נפצע מירי בליל אמש (שישי) בזמן שנסע ברכבו סמוך לצומת בית חגי. שבמרחב חטיבת יהודה, על פי התיחקור הראשוני עלה כי הירי היה ניסיון פיגוע לעבר הרכב בו נסע. האזרח פונה במצב קל לבית החולים.
עוד באותו נושא
המפכ"ל לקראת ההפגנה: "לא נקבל ונדליזם"אליהו לוקסנברג

כוחות צה"ל שהגיעו למקום סרקו ואיתרו מספר תרמילים סמוך לזירה, ובנוסףף זוהתה פגיעת ירי ברכב.





תגובות
זהו. זה הופך לשגרה... הם ממשיכים להרגיל אותנו הם מנסים להפוך את החיים שלנו לסיוט לאט לאט מישהו בממשלת הימין - מלא, חייב להתחיל להפוף את החיים שלהם לסיוט, לפני שזה יקרה לנו
הכי חשוב זה להלחם במפגינים האנרכיסטים ובפמניסטיות הרדיקליות!