המשטרה מפזרת תיעוד מהפיזור בכוח של מפגיני השמאל במחלף השלום בתל אביב. אחרי כמה דקות של עימותים מול המפגינים, הגיעו פרשים ודהרו אל תוך הקהל, בשילוב של יידוי רימוני הלם.

הפגנה באיילון דוברות המשטרה| צילום: פיזור ההפגנה במחלף השלום (דוברות המשטרה)
עוד באותו נושא
המשטרה מפזרת את חוסמי איילון ברימוני הלם וסוסיםחדשות סרוגים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מגבה את שוטרי משטרת ישראל על השימוש באמצעים כדי לפזר את האנרכיסטים שהתפרעו וניסו לחסום את נתיבי איילון. לאורך כל הבוקר המשטרה נהגה עם האנרכיסטים בסבלנות רבה, אך מהרגע שהם חצו את כל הגבולות, פרצו מחסומים וזרקו אותם על השוטרים, יידו אבנים לעבר השוטרים והביאו לאנרכיה, משטרת ישראל חייבת להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שגרת החיים של אזרחי ישראל. חופש ביטוי וחופש הפגנה כן, אנרכיה – בשום פנים ואופן לא".
תגובות
ידע כל אזרח שהוא חי במדינת חוק!!! הפגנות בלי הפקרות!!!.