לנשים בלבד: עינת רוזנפלד שרה "אם אשכחך" - סרוגים

לנשים בלבד: עינת רוזנפלד שרה "אם אשכחך"

עינת רוזנפלד נמצאת בעיצומן של העבודות על אלבום מוסיקלי ראשון, בסגנון בוסה-נובה ברזילאי. סנונית ראשונה מתוכו – אדון עולם, ראתה אור לפני מספר חודשים ועוררה התעניינות רבה. כעת, לקראת יום ירושלים היא משחררת סינגל נוסף, על מילות הפסוק מתהילים אם אשכחך ירושלים

author-image
לנשים בלבד: עינת רוזנפלד שרה "אם אשכחך"
  עטיפת האלבום

עינת רוזנפלד נולדה וגדלה בירושלים, וכיום מתגוררת בסאן פאולו שבברזיל. יחסיה עם ירושלים ידעו עליות ומורדות, כאשר מספר פעמים עזבה את העיר ובכל פעם יד ההשגחה החזירה אותה בדרכים בלתי צפויות.

בתור אחת שגדלה בבית לא דתי, היציאות מירושלים עד גיל 30 היו בגדר בריחה מהעיר של הקדושה, אבל לאחר החזרה בתשובה התחילה להכיר את ירושלים של מעלה ומאז היא מרגישה ירושלמית בלב ובנפש וכך גם מגדירה את עצמה.

הנישואין לאמן מברזיל יחד עם מספר אילוצים נוספים, הביאו אותה להחלטה לעבור לברזיל. עינת מסתובבת בסאן פאולו, אך הראש והלב שלה נמצאים בסמטאותיה של שכונת נחלאות ובעיר העתיקה. היא מייחלת, מתפללת ומשתדלת לעשות ככל יכולתה כדי להגיע אל הגאולה האמיתית והשלמה, בו כבר תוכל לחזור הביתה, לירושלים עיר הקודש.

כזכור, עינת נמצאת בעיצומן של העבודות על אלבום מוסיקלי ראשון, בסגנון בוסה-נובה ברזילאי. סנונית ראשונה מתוכו – אדון עולם, ראתה אור לפני מספר חודשים ועוררה התעניינות רבה. כעת, לקראת יום ירושלים היא משחררת סינגל נוסף, על מילות הפסוק מתהילים אם אשכחך ירושלים, בו באים לידי ביטוי הגעגועים העזים שלה לעיר.

עינת מאמינה שכל המסע אותו עברה הוא חלק מה"לך לך" אותו כל יהודי צריך לעבור בדרכו הוא. אדם צריך לצאת מכל מה שלמד, רגיל וברור מאליו ולהשליך עצמו, בלי לדעת לאן ובוטח בהשגחה העליונה שתיקח אותו למקום אליו הוא צריך להגיע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מקסים !
מוסיקאית | 28-05-2014 14:30
עלי והצליחי. ביצוע נהדר.