
העיתונאי והמגיש אראל סג"ל, שוחח עם מאזין שתהה מדוע ממשלת ישראל אינה דוחה את הדיונים על הרפורמה במערכת המשפט, ואמר כי אם זה אכן יקרה הוא ישרוף את פנקס הבוחרים שלו ולא יצביע יותר.
עוד באותו נושא
אחרי שעורר סערה – אראל סג"ל מתנצל: "טעיתי"חדשות סרוגים

בתכניתו ברדיו 103FM, סג"ל הסביר למאזין את הסוגיה והשווה אותה לתקופת ההתנתקות שבה אריאל שרון ביצע את המהלך, למרות התנגדות במשאל עם לכך. עוד אמר: "אם ממשלת ישראל תיכנע, אני שורף את פנקס הבוחרים שלי".
כששרון הודיע על תכנית ההתנתקות אף אחד לא ביקש ממנו לבוא ולפתוח בהידברות עם ראשי ההתיישבות.

הפגנה בתל אביב (2)| צילום: ההפגנה בתל אביב (צילום: רעי אש)
סג"ל אף ציין כי גם בתקופת הגירוש, המתיישבים שגורשו מביתם והציבור הדתי לאומי לא איים להתנתק מהמדינה או להפסיק לשרת במילואים. בנוסף, סג"ל תקף את מפלגות האופוזיציה ואמר כי "הצד השני עוד לא הפנים את תוצאות הבחירות האחרונות".
איך זה בדיוק איום? מילא היה מאיים לצווח ולירוק, אז זה היה איום אמיתי. לא להצביע? למי אכפת?