מבזקים

4 פלסטינים חצו את הגבול מעזה ונתפסו על ידי צה"ל

דובר צה"ל מדווח כי "תצפיות צה״ל זיהו לפני זמן קצר ארבעה נערים חשודים שחצו את גדר המערכת מצפון רצועת עזה סמוך למעבר ארז. לוחמי צה״ל עצרו את החשודים בסמוך לגדר. על החשודים לא נתפס נשק והם הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו