פעילי חמאס נוהרים לגדר

לאחר החיסולים: כוננות לירי מעזה ופיגועי נקמה ביו"ש

עשרה הרוגים, מאות פצועים וסיכול של פיגועים מתוכננים: גורם צבאי בכיר מזהיר מפני ירי רקטי מעזה לאחר פעילות כוחות הביטחון בשכם

עימותים ביו"ש. קרדיט
עימותים ביו"ש. קרדיט | צילום: (צילום: נאסר אישתאייה/פלאש90. תמונת כותב: איתמר חדאד))

הפעילות בשכם: עשרת המחוסלים משתייכים לחוליית מחבלים המזוהה עם ארגון 'גוב האריות' שביצעה פיגועים ותכננה לבצע עוד רבים בטווח הזמן המיידי.

תכננו פיגוע מיידי: 10 הרוגים ו-100 פצועים בשכם

סיירת גולני וימ"מ פעלו באור יום לאור אינדיקציה שהתקבלה מהשב״כ.

WhatsApp Video 2023-02-22 at 12.46.33 (1)
WhatsApp Video 2023-02-22 at 12.46.33 (1)| צילום: (מתוך הרשתות הערביות)

במהלך הפעילות, שניים מהמבוקשים הסתגרו בבית וביצעו ירי על כוחות הביטחון. כוחות ימ"מ הפעילו אמצעים מיוחדים למולם.

המבוקשים שחוסלו (מתוך הרשתות הערביות)

כוחות המעטפת ספגו אש כבדה ממספר רב של חמושים שהיו במרחב. הם השיבו באש לעבר החמושים, זוהו פגיעות.

הפעילות נמשכה שעות רבות לאור כך שמהחבלים החליטו להתבצר ולבצע ירי על כוחותינו מתוך המבנה.

גורם צבאי בכיר הוסיף כי קיים חשש מירי רקטי מרצועת עזה בעקבות הפעילות.

יחידת ההטרדה של חמאס הודיעה: "הגיעו הוראות ליחידות החיתוך (היחידה לחיתוך הגדר) להכין את עצמם". הפעילים נענו לקריאה וכבר החלו להתאסף סמוך לגבול ולהבעיר צמיגים.

כלל הפצועים והמחוסלים

1 – עדנאן סבאא בערה (בן 72)

2 – מוחמד חאלד אנבוסי (בן 25)

3 – תאמר נימר אחמד מינאווי (בן 33)

4 – מוסב מוניר מוחמד עוואיס (בן 26)

5 – חוסאם בסאם אסלים (בן 24)

WhatsApp Video 2023-02-22 at 12.40.28
WhatsApp Video 2023-02-22 at 12.40.28| צילום: הכוחות בשכם (צילום: מתוך הרשתות הערביות)

6 – מוחמד עבד אל-פתאח עבד אל-גאני (בן 23).

7 – וליד ריאד חוסיין דכיל (בן 23)

8 – עבד אל-האדי עבד אל-עזיז אשקר (בן 61)

9, 10 – שניים שטרם זוהו.

בנוסף, עלה ל-100 מספר הפצועים. רבים מהם פצועים באורח קשה לאחר שנפגעו מירי חי.

קבוצת "גוב האריות" אישרו בהודעה רישמית בעמוד הטלגרם שלהם כי 6 מתוך ה-10 שחוסלו הם פעילי הארגון. שניים מהם היו שייכים גם לגדודי הג'יהאד האיסלמי בשכם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

3
2
אריה
22.02.23

כל הכבוד למשתמטים ולבטלנים מקבלי הקיצבאות. רק לא ברור לי מה זה השוויון הזה של בגצ הרי ברור שלמי שלא משרת ולא עובד ולא משלם מיסים מגיע הרבה יותר מהחיילים. צריך לבטל את בגצ האלה והשויון שהם המציאו. העם בחר לדפוק את החיילים את המשרתים ואת הפריוילגים שמשלמים מיסים לקופה שלנו.