שביתה: יו״ר ארגון המורים רן ארז מעדכן כי מחר (יום חמישי) מערכת החינוך העל יסודית תושבת בהוראת השלטון המקומי והמורים העל יסודיים לא מגיעים לבתי הספר.
עוד באותו נושא
מארגני המחאה אחרי נאום הרצוג: השביתה מחר – כרגילחדשות סרוגים

"אנו תומכים במאבק המרכז לשלטון מקומי שהוא למען כולנו" אמר, "היום בשעה 16:30 יתקיים משא ומתן בין ארגון המורים, משרד האוצר, משרד החינוך והשלטון המקומי על חתימת הסכם קיבוצי חדש, הנוגע לשכר ותנאי העבודה של המורים."
עוד באותו נושא
לא רק בהייטק: עיריית תל אביב מצטרפת לשביתהאוריאל בארי

"אם המשא ומתן לא יתקדם בצורה משמעותית נאלץ להפעיל את כל האמצעים הארגוניים העומדים לרשותנו כולל עיצומים ושביתות לאלתר."
כזכור, התחילת החודש, ארגון המורים החל בשביתת אזהרה בבתי הספר העל יסודיים, כשמאות אלפי תלמידי התיכונים נשארו בבית. השביתה מתקיימת במחאה על המשבר מול משרדי האוצר והחינוך סביב שכר המורים: "הגיעו מים עד נפש."
תגובות
פשוט נמאס מועדים עם אנשים כמו רן ארז ששולטים בארגון כמו חונטה מימי קדם