חדשות המגזר

לאן הבנישי"ם מתגייסים? שיבוץ הישיבות בגיוס מרץ 23

גיוס מרץ 23' של ישיבות ההסדר יחל בעוד כחודש וחצי, ובסרוגים אנו מביאים את שיבוץ הישיבות ביחידות הקרביות השונות. מי לגולני ומי לגבעתי? ומי יחבוש כומתה של הנדסה?

לאן הבנישי"ם מתגייסים? שיבוץ הישיבות בגיוס מרץ 23
צילום: אילוסטרציה (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

לפני זמן קצר קיבלו ראשי ישיבות ההסדר את שיבוץ הישיבות בגיוס מרץ 2023. בדיקת סרוגים מגלה לאן מתגייסים תלמידי ישיבות ההסדר השונות.

גיוס מרץ הוא מועד הגיוס הגדול ביותר של בחורי ישיבות ההסדר, ובו מתגייסים כמחצית מהבחורים המיועדים לגיוס בשנה הנוכחית.

לאן הישיבות מתגייסות?

המאירי- כפיר.

יפו- נחל.

ירוחם- גולני.

לב התורה- הנדסה.

WhatsApp Video 2023-02-21 at 18.26.30
WhatsApp Video 2023-02-21 at 18.26.30| צילום: (צילום: אביחי בקרמן)

חולון- שריון.

ברכת משה- כפיר.

מעלות- גולני.

נהריה- הנדסה.

נוף הגליל- כפיר.

נווה דקלים- גבעתי.

קרית שמונה- נחל.

קרנ"ש- נחל.

ראשון לציון- כפיר.

שעלבים- הנדסה.

עכו- כפיר.

הכותל- נחל.

דימיוה- הנדסה.

עותניאל- כפיר.

שדרות-גבעתי.

שדרות שלוחה- כפיר.

איתמר-נחל.

אור עציון- הנדסה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

35
15
אוי לבושה
21.02.23

מתגייסים? הם משתמטים במסגרת קומבינה מסרחיה לפיה הם מתחבאים חצי מהשירות בישיבה!!!

1
אית
21.02.23

חדל קשקשת ברשת. הבן שלי לדוגמא משרת עם בני ישיבות (יחידה קרבית כמובן) ואומר שהם הלוחמים הכי טובים של צהל.

2
בטוח?
21.02.23

אם אם כל כך טוביםמאז למה הם מתחבאים במזגן בישיבה חצי מהשירות בזמן שהחילונים ממשיכים לשרת?

3
יפעת
21.02.23

כי יהודי נועד ללמוד תורה בור ועם הארץ תתאסלם

4
בארי
21.02.23

ומי ישמור עליהם.

5
לא נכון
22.02.23

לא נכון לא נכון

6
שלמה
24.02.23

הביביסטים בכלל לא מתגייסים לפחות עושים שנה וחצי הביביסטים רק מגיעם לבקום משחקים אותם משוגעים ומפחפשים את הקבן ואחר כך יצאו בהצהרות שהם פטריוטים גדולים הרי נעמיד בשורה את כל מחנה יהודה הפטריוטים ונספור מס הקרביים ביותר הוא יהיה פחות מהקיבוץ הקטן ביותר של השומר הצעיר

14
ז
21.02.23

הגברים האלה הם הכי הכי טובים ונאמנים מלך הארץ שילכו בשלום ויחזרו לשלום תמיד בהצלחה ילדים של כולנו .אלוהים ישמור אותכם תמיד.בהצלחה אוהבים אותכם.

1
שמרית
21.02.23

אין שום דבר טוב בגבר שמשרת פחות מבנות.

2
בארי
21.02.23

למה לא לשרות מלא.בעבר היו. מתגיסים ל 5 או 4 שנים ועושים לפחות שנתים צבא

13
Dhm
21.02.23

שילכו קיבינמט הבנישים

1
יונתן
22.02.23

סתום את הפה סתום את הפה

2
המעורר
22.02.23

שתלך אתה לכפרות