חדשות

"עשינו ככל יכולתנו": השלט של גדוד המילואים לתושבים

גדוד המילואים שירד מקו, השאיר אחריו שלט מרגש לתושבי גב ההר וחטמ"ר שומרון: "תושבי גב ההר וחטמ"ר שומרון, עשינו ככל יכולתנו, המשיכו להיות חזקים"

"עשינו ככל יכולתנו": השלט של גדוד המילואים לתושבים
צילום: באדיבות המצלם / ללא קרדיט

גדוד מילואים שירד מקו באיזור גב ההר והחטיבה המרכזית שומרון, השאירו אחריהם שלט מרגש לתושבי האיזור. בשלט נאמר: "תושבי גב ההר וחטמ"ר שומרון, עשינו ככל יכולתנו, המשיכו להיות חזקים"

בשלושה השבועות האחרונים תפס גדוד המילואים 8239 קו בחטיבה המרחבית שומרון. הגדוד מנע מספר פיגועים במהלך תקופתם בחטיבה, ופעל בתקופה ביטחונית רגישה.

לקראת הכניסה לגזרה החדשה, ביצע גדוד המילואים הנכנס 5033 תרגיל להכרות הגזרה האזור על מנת להיות מוכנים לכל האתגרים שהגזרה מביאה עמה.

(דובר צה"ל)
(דובר צה"K)
(דובר צה"ל)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
10
א
17.02.23

חיילים אדירים!!! תודה לכם על המסירות שלכם עבורנו !!! תושבת גב ההר