חדשות

בת ה-12 התלוננה: הורים שהתעללו בילדיהם נעצרו

קטינה בת 12 הגיע לנקודת המשטרה בחריש ומסרה דיווח ממנו עלה חשד כי הוריה התעללו בה- המשטרה עצרה זוג תושבי חריש בשנות ה- 30 לחייהם בחשד להתעללות מתמשכת בילדיהם

בת ה-12 התלוננה: הורים שהתעללו בילדיהם נעצרו
צילום: אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (שאטרסטוק)

המשטרה פתחה בחקירה ביום שני האחרון בעקבות הבאת ילדה בת 12 לנקודת המשטרה בחריש ע"י תושבת העיר אשר איתרה אותה בוכה ברחוב ומדבריה עלו חשדות שהוריה התעללו בה.

חדשות סרוגים

ילדים בגיל 7-12

חוקרי תחנת עירון ניהלו חקירה רגישה ומקצועית בשילוב חוקרי ילדים, במהלכה עלה כי ההורים נהגו להתעלל בשלושת ילדיהם בגילאי 7, 9 ו-12 אשר כללה נעילתם בחדר, הטחה בריצפה ומכות על בסיס קבוע.

ההורים בשנות ה-30 לחייהם תושבי חריש נעצרו ונלקחו לחקירה שבסיומה נכלאו.

בהתאם לממצאי החקירה וחומרת הראיות ביהמ"ש השלום בחדרה האריך את מעצרם שוב עד לתאריך 19.02.2023.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
בתאל
17.02.23

אוף אי אפשר כבר לשמוע את זה! כל הכבוד ליחדה והלוואי שההורים האלה לא יראו אור יום!!! ואני כותבת את זה כאמא. אנשים תתאפסו! איך אפשר לפגוע בילדים שלכם