המלחמה באוקראינה: לראשונה מאז תחילת המלחמה, שר החוץ של מדינת ישראל, אלי כהן, מבקר היום (חמישי) בקייב.

אלי כהן אוקראינה| צילום: (צילום: יוסי פונס, לע״מ\משרד החוץ)
השר כהן צפוי להיפגש עם נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי ועם עמיתו שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה. הביקור היום הוא הראשון שבו שר ישראלי מבקר בקייב מאז פרוץ המלחמה.

השר צפוי לפתוח מחדש את שגרירות ישראל בקייב לפעילות רציפה ויבקר, בין היתר, בבאבי יאר ובבוצ'ה.
"הגעתי היום לביקור ראשון של שר ישראלי בקייב מאז פרוץ הלחימה" אמר השר כהן, "בשנה האחרונה ישראל עמדה לצד העם האוקראיני ולצידה של אוקראינה. היום נניף את דגל ישראל בשגרירות ישראל בקייב אשר תחזור לפעילות רציפה במטרה לחזק את היחסים בין המדינות".
תגובות
אמסלם תלמד כך מביאים גאווה למזרחים אדם שמדבר מהראש לא יורה מהמותן וביבי ידע את מי לשיים בתפקיד .