הקמפיין החדש של סטטיק עם אילן פלד ”סיב דובשנייה”
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), אליו מתלווה הפעם אורח מפתיע - הלוא הוא השחקן והיוצר אילן פלד
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), אליו מתלווה הפעם אורח מפתיע – הלוא הוא השחקן והיוצר אילן פלד.
הקמפיין החדש מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר והתקנה ללא תשלום בבניינים.
לפרטנר פריסת הסיבים הגדולה בישראל, כאשר בדו"ח האחרון לרבעון השלישי של 2022 דיווחה על 929 אלף בתים נגישים לסיבים ו-277 אלף מנויים – המספר הגבוה בשוק.
את הקמפיין, אותו ביים שחר סגל, מלווה מנגינת השיר "דובשנייה" של האמנים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז. סטטיק ופלד, יחד עם משרד הפרסום מקאן, הם אלה שכתבו את המילים החדשות לשיר, שהופק על ידי המפיק המוזיקאלי ג'ורדי, שכיכב לצד סטטיק בקמפיין הקודם של פרטנר.
הקמפיין יוצא בהמשך להודעה של פרטנר לפני כחודש, על כך שחתמה עם בזק על הסכם לרכישת זכות שימוש ב-120 אלף קווי תשתית סיבים אופטיים. ההסכם מאפשר לפרטנר להיות ספקית שירותי הסיבים עם הפריסה הרחבה בישראל, כך שהיא יכולה להציע שירות למירב משקי הבית בארץ, אף במקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה, ובכך לחזק את התחרות באזורים אלה לטובת הצרכנים.
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: ״אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית בעולם הסיבים ומזמינים את הלקוחות להצטרף לתשתית הפייבר הגדולה בישראל. אנו מגיעים למירב משקי הבית במדינה וכל לקוח שיבחר בנו ייהנה מאינטרנט סיבים עצמתי ומהיר״.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו