הרב שראל רוזנבלט והרב יוסי פרומן, מונו הערב לראשי ישיבת ההסדר 'מחנים', ויכהנו בנוסף לראש הישיבה הנוכחי הרב שלמה וילק.
עוד באותו נושא
שני ראשי ישיבה חדשים לישיבת ההסדר בחולוןאריה יואלי

הרב רוזנבלט הוא ראש כולל ההלכה בישיבה, והרב פרומן הוא ר"מ של שיעור א'.
בהודעה שיצאה מטעם הישיבה נכתב: ""והחוט המשולש לא במהרה ינתק". ישיבת מחנים מתחדשת בשני ראשי ישיבה נוספים. החל משנה הבאה הרב שראל רוזנבלט (ראש כולל ההלכה) והרב יוסי פרומן (ר"מ שיעור א') מצטרפים להנהגת הישיבה ביחד עם רה"י הנוכחי, הרב שלמה וילק".
עוד באותו נושא
ראשי ישיבה חדשים ב'כרם ביבנה'גיא עזרא

מהישיבה נמסר: "נאחל להם הצלחה גדולה בכל מעשה ידיהם, ונאחל לרב וילק הצלחה גדולה בשבתון שלו בשנה הבאה בעז"ה, שנזכה להתרחב, ללמוד תורה ולשמוח בה".




תגובות
אזרחים נהרגים והרבנים ממשיכים למנות ולהתמנות אפילו דרוזים נופלים בהגנה על המדינה והחרדים ונערי הגבעות.מתעשרים
למה רק שני ראשי ישיבה ? תנו משכורת לעשרה. אני עובד רק בשבילם.
מתאים ההסדר באו אלינו הכל מסודר דירה שטח ביהודה ושומרון אנחנו קנינו בזעת אפינו בתחומי המדינה במחיר מלא ללא הסדר ללא חומש בלי ססמאות שקר.
תלמידי ישיבות ההסדר כמו מחניים משרתים בצה"ל והאחוז שלנם מבין הנופלים גבוה. אז תרגע.
מה הקשר
בדיחה טובה