מפגיני שמאל חסמו את היציאה מבית השר וסרלאוף - סרוגים

מפגיני שמאל חסמו את היציאה מבית השר וסרלאוף

מפגיני שמאל החלו את יום המחאה נגד הרפורמה המשפטית וחסמו את פתח ביתו של השר וסרלאוף מעוצמה יהודית. השר בתגובה: "ההפגנות והניסיונות להלך עלי ועל הממשלה אימים, רק מחזקים אותנו"

מפגיני שמאל חסמו את היציאה מבית השר וסרלאוף
  המפגינים בפתח ביתו של השר (ללא קרדיט)

היום (שני) צפויה להתקיים המחאה הגדולה נגד הרפורמה המשפטית כאשר רבים הודיעו שישבתו ויגיעו להפגין מול ככנסת בירושלים. חלק מהמוחים פתחו את יום המחאה בשכונת שפירא בתל אביב כאשר חסמו את היציאה מביתו  של שר השכונות הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף  מעוצמה יהודית.

עוד באותו נושא

הרצוג קורא לפשרה: "אנחנו על סף קריסה חברתית"


36

"הפעולה הזו היא רק ההתחלה"

מטעם המוחים נמסר:  "הגענו היום לביתו של השר וסרלאוף ממפלגת עוצמה יהודית הכהניסטית כדי להבהיר שההפיכה המשטרית לא תעבור. ממשלת ישראל ה-36 הכריזה מלחמה על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. אנו, קבוצה של צעירים וצעירות החרדים לעתידנו, החלטנו לעמוד יחד ולהתנגד בכל דרך לא אלימה לניסיון ההפיכה המשטרית".

"ההפיכה מאיימת על חיי כל אזרחי המדינה, ומשכך אנו רואים במאבק בה חובה אזרחית ומוסרית. אזרחי מדינת ישראל אינם רוצים לחיות בדיקטטורה ואנו לא ניתן לקבוצה קטנה של קיצוניים לגרור אותנו לכך. אנו קוראים לכל האזרחים והאזרחיות שמרגישים כמותנו לגלות אומץ ולהצטרף היום למחאה. אנחנו מבקשים למסור לכל חברי הממשלה כי אנו לא נקבל את הרס עתידנו בשתיקה. הפעולה הזו היא רק ההתחלה" הוסיפו המוחים.

יצחק וסרלאוף (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בתגובה למחאה מול ביתו מסר וסרלאוף: "ההפגנות והניסיונות להלך עלי ועל הממשלה אימים, רק מחזקים אותנו. הקמנו ממשלת ימין כדי לפעול למען עם ישראל, הריבונות והמשילות. הדמוקרטיה היא בקלפי וכנראה שכל המצייצים הממורמרים שהפסידו בבחירות, לא עיכלו את ההפסד. באנו לתקן ונמשיך לעשות זאת".

בהמשך נרשמו עימותים אלימים  בין המפגינים לכוחות הביטחון בעקבות מעצר אחד המפגינים שהתפרע במקום. וסרלאוף התייחס לעימותים וציין: "זאת לא דמוקרטיה, זאת אנרכיה. הפגנות כחופש הביטוי כן, עימותים לא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבית נבנה ללא...
משה | 13-02-2023 8:13
הבית נבנה ללא היתרי בניה יש לו יצאה תת קרקעי חחחח
מחפשים אותך...
נורי | 13-02-2023 9:05
מחפשים אותך טינופת מיתחזה ליהודי כולם יודעים שהפיגור,ומחלת הנפש מימנה אתה סובל רק ביגלל שהאבא שלך בא על הבת שלו,והביא שלושה משוגעים, שנים מאושפזים במרתפים שהיה שם עראפת מיתחבא,ובקרוב יצרפו זבל חולני כמוך כי משוגע,עם פיגוע מוחי כמוך מסוכן לעצמו,ולסובבים אותו,
המפגר זה...
משה | 13-02-2023 8:51
המפגר זה אתה מאמין בתל ברוך לצערנו אתה התוצאה המרה למדינה
צאצא של...
נורי | 13-02-2023 8:41
צאצא של אב וביתו משוגע עם עבר רפואי עשיר כמוך לא רציני,חזור לטיפול כמו שני האחים המשוגעים שלך,מביאות של אב וביתו יוצאים ילדים מפגרים כמוך,
2
מה הבעיה ?...
מירי | 13-02-2023 8:16
מה הבעיה ? לשךוח שוטרים על סוסים לפנות האנרכיסטים ולאסור אותם מנהלי בצונשר הבטחון פנים. לא צריך אפילו להעמיד אותם במשפט מאחר והם פוגעים בבטחון המדינה ובשלטון החוק. אנרכיסטים למאסר בצו מינהלי בלבד. חודש לפחות מאסר בבידוד וללא עורך דין בעקבות צו מינהלי
3
בני כלבים צאצאים...
נורי | 13-02-2023 8:40
בני כלבים צאצאים של הנאצים כל הזבלים הללו הביאו תיגבור של ניאונאצים מגרמניה בהזמנת הלפידיוט במימון הקרן האנטישמית האנטי יהודית,
אדיוט, מה...
יצחק וסרמשהו | 13-02-2023 15:07
אדיוט, מה הקשר בין הפגנה ובין נאצים. אתה בעד לסתום לכולם את הפה ומה עם פיך המפיק מרגליות ואתה בטח טוען שזה באוהלה של התורה.